wake up, airBaltic! vol.2


Pirms kāda laika es izmisis vaicāju, vai airBaltic vēl ir dzīvi. Izrādījās, ka ir gan, nepagāja ne 3 dienas pēc bloga ieraksta kā saņēmu atbildi ar 3 dažādiem piedāvājumiem. Apvaicāju kursabiedrus, izlēmām doties uz to pašu Erevānu, tikai ar pārsēšanos Kijevā. Nākamajā dienā darīju zināmas (aizrakstīju) mūsu izvēles nezināmajam airBaltic labdarim, kurš bija mūs aplaimojis ar piedāvājumiem.
Tik tāl viss skaidrs, viss forši. Bet tad laikam izdarīju vienu fundamentālu kļūdu. Tā kā tiešā lidojuma vietā tagad būs paredzēta pārsēšanās, bija pāris lietas, kuras netika atbildētas pirmajā epastā, tādēļ papildus mūsu lidojumu izvēlei es uzdevu 3 jautājumus, kuri laikam airBaltic stafam  bijuši pārāk karsts kartupelis… 12 dienas, joprojām nav ne atbildes, nedz arī rezervācijas.
Es visu saprotu, vienu reizi var pazust e-pasts, var aizmirsties atbildēt, kaut gan arī šāda situācija tik lielai un nopietnai kompānijai būtu jābūt ČP. Taču, ja šāda situācija atkārtojas jau otro reizi, tad, liekas, nevaram runāt par sagadīšanos vai izņēmuma situāciju, bet gan totālu kontroles trūkumu un nolaidīgu attieksmi. Bail taisni padomāt, ja šāda attieksme pret darbu ir ne tikai komunikāciju cilvēkiem Latvijas nacionālajā aviokompānijā, bet arī lidmašīnu tehniķiem, pilotiem vai atbildīgajiem par lidojumu drošību. airBaltic, labrīt, mostieties!

7 Responses to wake up, airBaltic! vol.2

  1. Man gan īsti nav saprotams sašutums. Gribi biļeti – ej uz lidsabiedrības saitu. Gribi ceļojumu – vērsies ar lūgumu tūrisma firmā. Kas, tavuprāt, lidsabiedrībai ir jānodarbojas ar visādu iegribu apmierināšanu ārpus sava “core business”? Kamōn, autor, pats mosties! :-)

    • aldis hofmanis

      Hei, īsais atstāts, tiem , kuriem grūti izlasīt arī otru stāstiņu: Decembrī nopirkām biļetes, jūnijā atceļ lidojumus, 2 mēneši jau sarakstos un cenšos samainīt pret citiem. Taviem vārdiem runājot – Komon, kur te iegribas?

  2. Neuztraucies, arī piloti ir cilvēki, un katru reizi kad kāds piemin lidojošo personālu, tad man gribas teikt, arī viņi ir loģiski domājoši cilvēki un nekad nekāps iekšā=nelidos ar nedrošu lidmašīnu.
    Par klientu servisu piekrītu, tas klibo airbaltic, bet ar drošību tur viss ir o.k :)

    • Inga, Tu zini cik daudz lidmašīnas krīt tāpēc, ka kāds kaut kur ir pieļāvis sīku nenozīmīgu kļūdu, nav laikus veicis detaļu nomaiņu, lai nekavētu reisu, vai lietota ir lētāka vai neatbilstoša detaļa, vai veikta sasteigta nomaiņa atkal lai neatceltu reisu.
      Netici paskaties National Geografic. Procents ir lielākais aiz pilota kļūdas. Un Tu tiešām tici ka avio kompānijai kam ir milzīgas naudas problēmas šajā jomā viss ir kārtībā.
      Es domāju ar savu galvu, un saku ka pirmais pēc kā var pateikt vai auto tiek kopts ir tā riepas. RIepas nojātas, neticu ka auto tiek kopts. Paskaties uz air baltic floti un to ar kādiem aparātiem viņi lido un kļūs skaidrs, devīze ir ka tik lētāk. Bombardieri, kam problēmas ar šasijām un hermetizāciju, boingi, kam problēmas ar hermetizāciju, pilotu kabīņu stikli, kas plaisā, un galu galā Fokkeri kas ir savu nokalpojuši. Apkalpes, kas lido uz spēka izsīkuma robežas jo tiek īrētas utt. Tas viss objektīvi runā Baltikam, par sliktu, un tāpēc ar viņu lidoju tik maz cik varu.

      • “Procents [negadījumu] ir lielākais aiz pilota kļūdas. Un Tu tiešām tici ka avio kompānijai kam ir milzīgas naudas problēmas šajā jomā viss ir kārtībā.”

        Jā, lielākā daļa negadījumu tiešām ir pilotu (vai citu cilvēku) kļūdu dēļ, bet kāds sakars finansiālajai situācijai ar human-error?

        Iesaku mazāk skatīties National Geographic aviācijas raidījumus, kas jau sāk tuvināties dzeltenajai presei. Labāk paskaties http://www.pbs.org/wgbh/nova/space/crash-flight-447.html , nelasi delfu komentārus, bet gan labāk kādreiz iemet aci http://www.avherald.com/ un tad jau varbūt no tevis varēs sagaidīt mazliet objektīvākus viedokļus par aviāciju.

  3. Malacis Aldi!
    Tā turēt! Tikai neceri, ka būs ok. Zinot šito sviestu, ar lidojumu atcelšanu no Minhenes uz Rīgu un lidmašīnu maiņām, pēkšni Boing vietā tiek padots Fokkeris, ar divreizmazāku ietilpību un pusei pasažieru tiek piedāvāts pārsēsties 2x lai nokļūtu galā, vai piedāvā atgriezt biļeti. Kopš manam brāli tā vairākas reizes gadījās, pats ar airbaltic lidoju tikai tad, kad citu alternatīvu vienkārši nav un tad tikai ja zinu, ka precizitāte nav svarīga. Vienu vārdu sakot airbolķiks ir air baltiks. Ceru ka dzīvi un veseli tiksiet mājās!

  4. MK, es septiņus gadus nolidoju airbalticā. Ticim man, es zinu, ko runāju.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>