Vai tiešām Rīgas Satiksmē strādā aunapieres, kuri neko nesaprot un nespēj kontrolēt padotos?

Kas notiek ar cilvēkiem Latvijā? Kur ir palikušas elementāras pieklājības normas un savstarpēja cieņa? Vai tiesām 2 lati ir tik ļoti būtiski, lai pazemotos līdz līdzcilvēku sišanai? Jeb tā tāda zināmu aprindu izklaide?
Un vēl – Vai M. Jaunupam, RS kontrolieru dienasta vadītājam un L.Bemhemam, RS vadītājam pēc visām peripētijām vairāku mēnešu garumā un nespējas organizēt normālu uzņēmuma darbu un kontingentu kontrolieru dienestā, nav laiks domāt par somu krāmēšanu? Mans ieteikums viņiem būtu aizbraukt praksē uz Vankūveru – Translink, pamācīties, ko nozīmē klients, kādai ir jābūt attieksmei un labam servisam.
Starp citu – mans piedāvājums palīdzēt RS tikt galā ar servisa problēmām joprojām ir spēkā. :)

14 Responses to Vai tiešām Rīgas Satiksmē strādā aunapieres, kuri neko nesaprot un nespēj kontrolēt padotos?

  1. Kaut kads murgs! Gribeju prasit: “Kur tad ir policija?”, bet tad ieraudziju, ka tas viss notiek policijas klatbutnee un shie vel pashi piedalaas.
    Biletes nenopirkshana ir administrativais parkapums, tapec ari sodit drikstetu tikai administratiivi. Neizskataas, ka puisis-bezbiletnieks ipashi pretotos policijai vai daritu ko tadu, kas liktu ar vinju shadi apieties. Lidz cik zemam limenim var nokrist? Vai tieshaam savas dusmas par apkart notiekosho ir jaizpauzh shadaa veidaa? Varbut ir verts dusmu un agresijas parpilnajiem iet uz karate klubiem masveidaa, ka tas notika 90-tajos gados?

  2. Džeks, kuru viņi tur spārda, vispār neko pretī nedara. Tie, kas arī pretī sit, jau pašā sākumā aiziet prom, bet pa muti dabū džeks un meitene. Skaisti.

    Jā, man tracina, ka no šitādiem sodu neiekasē, bet no manis iekasēs, ja nu es biļeti nenopirkšu, taču vai tiešām, 5 lati ir tā vērti (tā kā Tu teici, Aldi, es tikai summu palaboju, jo man šķiet, ir pieci).

    • aldis hofmanis

      nav svariiga summa. Kaut vai 1000 vai 10 000. Svarigi ir tas, ka shaja gadijuma netiek ieverots likums. Ka dazhi tomer ir priviligetas cukas, bet citi – ezelju un aitas.

  3. īstenībā, ja kontrolieris pieskarās, tad var vilkt ārā pistoli un nošaut viņu uz vietas, un tā būs pašaizsardzība. kontrolierim nav tiesību pieskarties, aizturēt, kur nu vēl sist pasažieri. diemžēl, kamēr nebūs līķis vai nu pasažieru, vai kontrolieru pusē, tikmēr nekas nemainīsies, kā jau ierasts lv.

  4. Aldi, Vankūverā neviens urla neuzdrošinātos spert kontrolierim ar kāju, jo momentā uz pusgadu iesēstos aiz restēm. paskaties vēlreiz video no paša sākuma.

    tas ko mēs te redzam, ir postpadomju urlu klātbūtnes sekas.

    ja esi paskatījies GB autobusos, tur visur ir liels uzraksts “mūsu darbiniekiem ir tiesības strādāt neapdraudētiem”
    diemžēl Rīgā kontrolieriem, izskatās, tādu tiesību nav

    • aldis hofmanis

      jaa, tev taisniiba, jo tad pec 2 minuutem butu klat vismaz 3 policijas ekipazas. Bet! IR viens bet. Vankuveraa biletes kontrolee PIRMS ieiesanas Skytrain vai seabuss, autobusos vaditaji ir tie kas nosaka, ka japerk biletes. un kontroli si gada laikaa esmu redzeji 1 – 2 reizes.
      Darbiiba rada pretdarbiibu. Agresija rada pretagresiju. Taa tas vienmer ir bijis.
      Es runaju par servisa kvalitati RS, kuras, varetu teikt, nav. Un tapec uzskatu , ka shadam mazspejigam menedzmentam ir jaatkapjas.

  5. Ja nesaprata, ka ir jāpamet amats pēc 2 meiteņu slepkavības!!! (23.autobusa avārija 24.aprīlī ar pilnīgā ķēmā braucošu šoferi!!!), šie jau tādi “sīkumi” vien ir! Brauc šurp un ievies kārtību :)))

  6. Man jau šķiet, ka vienlaicīgi taisnība un netaisnība ir visiem paustajiem viedokļiem. Tā sāpe jau ir tajā, ka mūsu starpā dzīvo cilvēki, kuriem liekas, ka viņi var atļauties uz šīs pasaules pilnīgi visu – nepirkt biļetes un par to vēl gāzt vai lamāt kontrolierus. Starp kontrolieriem arī ir jābūt cilvēkiem ar stabilu psihi, jo izturēt šādu darba režīmu ir pilnīgs vājprāts. Ja kāda no pusēm, kā jau tu minēji Aldi, izrāda agresiju, tad visticamāk otra puse atbildēs ar to pašu, lai cik arī stabila psihe būtu reālajiem cilvēkiem. Droši vien šīs lietas ir jākārto fundamentāli – no administratīvā aparāta puses (arī to tu jau minēji). Nesaprotu, kapēc biļetes nevar pārbaudīt normāli, laipni kontrolieri, bet ar pasažieriem idiotiem tikt galā policija. Lai raksta protokolus, ja vajag, lai sēdina aiz restēm vai kā savādāk, bet lai ievieš kārtību… Tas ir svarīgi sabiedrībai saprast, ka biļetes ir jāpērk visiem, ka kontrolieriem ir tiesības laipni pārbaudīt to esamību un ka par katru pārkāpumu atsevišķi indivīdi tiks sodīti. Šeit pat nav jāizveic garas un sarežģītas izmeklēšanas – visi pārkāpumi notiek cilvēku acu priekšā vainīgo noķerot pie rokas…
    Varbūt kāds tevi beidzot sadzirdēs un piedāvās sakārtot RS, ja protams tu esi pārliecināts, ka tev tas ir iekšā… Darbiņš nav no vieglajiem…

  7. Einars Zalcmanis

    Sweiks.
    Pēdējo gadu izmantoju sabiedrisko transportu regulāri.
    Tie kretīni, kas nepērk biļetes un katru kontrolieri uzskata par viņa (kretīna) personīgo ienaidnieku vairojas ģeometriskā progresijā. Un tici man, lielu lomu šīs pasažiera visatļautības un kontroliera pazemošanas kampaņā spēlē mediji, kuriem, kā Tu droši vien zini, ir svarīgas sensācijas. Rezultātā katrs gadījums kļūst par LNT ziņu, beztabudegpunktutautasbalšu apsūkājamības objektu, kas tikai pavairo urlveidīgo būtņu saj;utu, ka viņš drīks visu un pret viņu neviens neko…
    Es neesmu dzirdējis, ka kāds nosodītu tos, kas atļaujas runāt rupjības un pat atklāti sist un ņirgāties par kontrolieri. Visos publicētajos gadījumos par sliktajiem eksponējas kontrolieri. Arī Tavs viedoklis ir visai vienpusējs, vai zin’ :))
    Vislabākais būtu bijis kontrolieriem novilkt vestes, to drosmīgo kausli kas klipa sākumā tur spārdās ievilkt vārtrūmē un pa visiem izsist dažus zobus. Pēc pāris tādām audzināšanas reizēm supseržantam atkal būtu jātaisa sižeti par nospertu velosipēdu …

  8. Braukšana bez biļetes zināmā mērā ir protests:
    1. pret nepamatoti augstajiem braukšanas tarifiem,
    2. Par savu ekonomisko stāvokli- nav naudas ko nopirkt dārgo biļeti,
    3. pret līdzekļu izsaimniekošanu , ko veic RS ar bemhemu priekšgalā,
    4. nesakārtoto apmaksas sistēmu- braucot vienu pieturu tev jāmakssā tikpat cik nobraucot visu maršrutu -prom atpakaļ.

  9. Labrīt, nu tad man arī ir dažas tēzes:
    1. Braukšanas tarifi nav nepamatoti augsti.
    2. Nav naudas par ko nopirkt biļeti – brauc ar velosipēdu.
    3. Par bemhenu piekrītu – tāpat kā Mūrniece, arī jamais nav īsti savā vietā.
    4. Acīmredzot jāsakārto mēnešbiļešu jautājums.
    Par Alda piedāvājumu tērēt savu dzīvi RS sakārtošanas labā:
    Mož nevajag, jo sabiedrība ar RS ir apmierināta. Ja nebūtu, tad būtu protestējusi. Latvijā vienīgais, kuru tas uztrauc, ir filmas autors – kautkāds tur showbiz darbonis, nepiefiksēju kā šo sauc. Piem. Grieķijā vai USĀ tumšas ādaskrāsas cilvēki būtu izdemolējuši visus RS satiksmes līdzekļus, neiedziļinoties, kurš vainīgs, kurš ne.
    Mazliet offt par sabiedrības aktivitāti: Bija kautkāda šūmēšanās Neo un Trinity lietā (par ko priecīgi izbrīnījos), bija grandiozas 9. maija svinības (otrie dziesmusvētki:)), bija telšu pilsētiņa pie MK (baigais kauns par darbspējīgiem gados jauniem vīriem, kas dzīvo no žēlastības dāvanām un vicina sociālistiskus lozungus. Lai gan no viņu viedokļa viss pareizi: bezmaksas diennakts medicīniskā aprūpe, silts ēdiens, dzeramais utt, viens pat darbu dokos dabūja).
    Nav kautkā dzirdēts, ka kāda senila popzvaigzne aicinātu uz “roks pret biļešu kontrolieriem”, senilās popzvaigznes šopavasar publiski stāda kartupeļus, tādējādi vairojot savu pienesumu rudens ražai, ko dalīs “Paēdušai Latvijai” ietvaros. Ohh, Aldi, labi, ka brauc uz Latviju, te ir tik daudz par ko izsmieties, jo vēlēšanu gads taču! Reklāmas pa rādiō un tēvē jau iet vaļā, nosvērts baritoniņš vēsta: “es vienmēr ņemu stopotājus…”, tipiski latviski seksīga beibes balss saka: “es dalu garāmgājējiem ābolus…”, Binde (LMT) šefs uz vientuļa lauku ceļa nostopē škodu un apgalvo: “mūs interesē jūsu viedoklis…”. Nav tālu no tā, kad šlesersšķēle dalīs uzlīmes ar Orvela teicienu “Bagātie ir tie paši nabagi, tikai viņiem ir nauda” :).
    Viss, atvainojiet par garo komentu, eju pļaut pienenes:).

  10. Ja tiktu filmēts no incidenta sākuma, respektīvi jau transportā, tad būtu savādāk. Ko var spriest pēc šī video? Neko. Kurš uzsāka incidentu, nav redzams. Varbūt tie visi varoņi, kas sākumā aizgāja, visi brauca bez biļetēm. Sastādīt tādiem protokolus? Smieklīgi. Tā lapele tiks nomesta zemē un nospļaudīta. Pēc tam visi kopīgi atspārdīs likuma kalpus. Tas gluži arī nav godīgi. Ja jau Millers filmējis, tad akli ticēsim tagad visi, jo viņam taču vienmēr ir taisnība, viņu visi pazīst, viņš ir gudrs. Sick.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>