Rīgas Satiksmes atbildes solis

Tas viss sākās pirms kādiem 2 gadiem ar ierakstu par White rock. Ik pa brīdim es atgriezos un atgriezos, un atgriezos pie šīs tēmas, līdz kamēr tapa visu laiku lasītākais ieraksts šajā blogā –  Ko darīt ar Rīgas Satiksmi? 9 padomi Ušakovam. Pēc tam es pat sāku brīnīties par to cik un kādi ļaudis lasa manus stāstiņus un pasakas – bija zvans no Amerikas vēstniecības (viņi gan pazuda, laikam pārvākšanās uz jauno māju sākās:)), Rīgas Domes preses sekretāre uzaicināja uz pārrunām, daudz un dažādi cilvēki izteica atbalstu vai labsirdīgi jokoja par manu cīņu ar Rīgas Satiksmi. :)  Beigu beigās tas rezultējās sarunās ar Rīgas Satiksmes vadību un vakar tika noslēgts līgums par konsultācijām RS servisa kvalitātes celšanai. Līgums ir uz pusgadu, tātad, šajā laikā ar saviem padomiem un pieredzi mēģināšu (un, cerams, arī tas izdosies:)) RS pakalpojumus padarīt lietotājiem vēl draudzīgākus, vēl pieejamākus un vēl cilvēcīgākus. Ir tikai viena slikta ziņa – tā kā līdz ar līgumu man bija jāparaksta arī konfidencialitātes saistības, tad nākamo pusgadu ierakstos par RS un servisu varēšu lietot tikai daļu no informācijas, kuru uzzināšu strādājot uzņēmumā.
Katrā ziņā esmu priecīgs par iespēju ne tikai gudri muldēt, bet arī reāli pašam mēģināt kaut ko darīt, lai dzīve Rīgā kļūst patīkamāka. Varbūt pat mani kādreiz palaidīs pasēdēt pie autobusa vai tramvaja stūres:)

28 Responses to Rīgas Satiksmes atbildes solis

  1. Supper! Bet bet nu skaties, tagad visi akmeņi var tik mesti arī tavā virzienā! :) Lai izdodas!

  2. Super! Veiksmi!

  3. Tu ņemsi mūsu ieteikumus vērā?

    • aldis hofmanis

      ja ir kādi ieteikumi, lūdzu rakstiet. Viss tiks izlasīts, apspriests un saprātīgās, kolektīvu labumu veicinošas idejas tiks virzītas tālāk.

      • sāc ar wap mājaslapas adreses saīsināšanu :)
        ievadīt ‘http://saraksti.rigassatiksme.lv/wap’ uz ne-smartfona ir ļoti laikietilpīgs un kaitinošs process:)

  4. Iesaku savu…
    Pēdējā laikā ir ļoti aktivizējušies RS kontrolieri.
    Tas priecē, jo es maksāju mēnesī 35 Ls, un man riebj, ja redzu ka sēž kāds zaķis.
    Kontrolei savu talonu rādu gandrīz katru dienu, bet šajās dienās ļooooti reti redzu kādu zaķi, jo parasti kontrole iekāpj jau visiem zināmajā vietā. Brīnums, ka nav kontrolieru būda jau uztaisīta tajās vietās.

    Nu iesaku mainīt tos posteņus nedaudz radošāk.
    Taisīt pārsteigumiņus, kur parasti neviens negaida nevienu :)

    • alus iznīcinātājs

      nevajag posteņus – lai braukā līdzi visu laiku & tad jau redz, kurš neatzīmējas & tiem lai prasa uzrādīt vai izsēdina.

  5. Karstā laikā derētu sab. transportā kādreiz arī kondicionierus ieslēgt. it īpaši ņemot vērā, ka lielākajā daļa trolejbusu, tramvaju un autobusu tādi ir. Citādi brauciens karstā laikā reāli atgādina padomju laikus: piebāzts transports, bezgaiss… vēl tik pietrūkst dziļi neapmierināto tantuku.. :) a ja nav naudas tādam sīkumam kā kondicionieru apmaksai, tad lai beidzot pensionāri sāk maksāt par savu vizināšanos… :)

    • O, par šo es arī ceļu roku! Nesen vienā no siltajiem rītiem braucu jaunajā tramvajā un tur cirvi gaisā varēja pakārt. Gaisa nekāda, turklāt logus arī nebija iespējams atvērt, jo cisiem priekšā tādas kā mazas kastītes ar ķepiņām, kuru pagriešanai visticamākais vajag speciālu rokturi. Es jau saprotu, ka inventāru gribas saudzēt, bet es elpot arī gribu, turklāt vēl jo vairāk, ka esmu samaksājusi!

  6. Ļoti gribu live-karti ar transportiem. Zinu, ka RS visiem busiem liek GPS uztvērtēju – tātad zin, kur atrodas autobusi. Gribi live-google map’u, kurā katrai pieturai var redzēt estimated next arrival laiku, kā šeit: http://googleblog.blogspot.com/2011/06/know-when-your-bus-is-late-with-live.html
    Ja negrib paši taisīt, tad lai vismaz piedāvā datus xml formā par maršrutā esošajiem transporta līdzekļiem (to atrašanās vietu, maršruta nr, nu ja var tad arī nākamās pieturas id). Gan entuziasti paši uztaisīs webappu.

  7. Ak jā, vēl – derētu pārbaudīt tos e-talonu automātus uz ielām. Nekad nav izdevies nopirkt e-talonu tajos e-talonu automātos ar karti. Mēģinu maksāt gan ar Visa Classic, gan ar Visa Electron karti – vienmēr dabūju pretī kļūdas paziņojumu (kautkās tur kods P3Z). Un tas mēģināts ar vairākiem aparātiem (Dominā, pie cirka, Barona centrā). Nākas iet uz tuvāko narvesenu.

  8. Ā un par to wap adresi – var jau rakstīt īsāk šādi: http://wap.marsruti.lv/riga :)

    • “Šī interneta vietne nav oficiālā “Rīgas satiksmes” kustības sarakstu mājas lapa.
      Tā tiek apkalpota no UAB „Merakas“ servera, un to nav iespējams aktualizēt tūlīt pēc izmaiņu veikšanas “Rigas satiksmes” sarakstu mājas lapā”

      Paldies, nē!
      Turklāt arī tā nav tik vienkārši ievadāma vietne, kā, piemēram, s.rs.lv/wap

  9. Runas un darba ne vienmēr ir tik tāli radinieki! Malacis!

  10. Rihard, piekrītu, ka gara, bet wap adresi var taču saglabāt grāmatzīmēs pat ne “ne-smārtfonam” ;)

  11. Klau, bet man ir citas dabas jautājums – vai tu paspēsi pa pusgadu vispār kaut ko reāli izdarīt?
    īss tas termiņš šķiet..

  12. Apsveicu! Lūk arī pierādījums, jāiesaistās pašiem, nevis jāgaida Laimes lācis. Pāris idejas – kā Londonā, uzlīmes transportā- tipa don’t F with our personālu un īpašumu, citādi vērsīsimies ar visu likumu bardzību… un kontrolieriem pamanāmu košu formu. Tagad tikai atsevišķos gadījumos esmu redzējis košas vestes. Cilvēkos ir jāaudzina sapratne un cieņa. Kā arī ar uzlīmēm samazināsies par kādu daļu vandālisms.

    • aha, minhenē arī bija metro rakstīts, cik izmaksā braukšana pa zaķi.
      tās summas bija tik iespaidīgas, ka man nebija nekādas vēlmes braukt nesamaksājot :)

  13. Ceru, ka, Hoffman, izdosies labā misija “izglābt pasauli”. Rodas tāda sajūta, ka Hoffman ir vienīgias cilvēks, kurs ir gudrs un domā visam lidzi, un Rīgas satiksmē,atvainojos, strādā vieni vienīgi muļķi. Nu nē, taču! Taču novēlu, lai izdodas, jo vienmēr visu vajag izbaudit pašam uz savas ādas, tad pēc tam cilvēks piezemējas mazliet pie zemes. Sekošu līdzi notikumiem un ceru, ka objektīvi sniegsi ziņas ko esi paveicis lietas labā.

    • aldis hofmanis

      esmu runajis jau ar loti daudziem cilvekiem RS un varu apstiprinat – RS nestrada muļķi un Hoffman nav vienīgais gudrinieks uz šīs zemītes. Noteikti būs arī rezultāti šeit.

  14. Apsveicu! tiko izlasīju jūsu “padomus Ušakovam”. domāju ka ja vismaz puse no tiem tiktu realizēta, būtu jau diezgan patikami izmantot RS transportu. Veiksmi!

    • aldis hofmanis

      Paldies visiem par kritiku un laba vēlējumiem. ja kādam vēl ir kāda doma vai ideja, ko darīt , ko mainīt, uxzlabot – neturiet sveci zem pūra:)

  15. Apsveicu! RS Tu esi liels ieguvums, ceru, ka viņi pratīs to novertēt un ņems tavus padomus vērā!
    Tā kā arī es izmantoju sabiedrisko transportu, tad laicīgi ieteikšu – ziemā tranvaja pieturas vietas ir notīrītas, taču , lai no tām nokļūtu uz ielas pretējo malu, ir atstātas mazas “ejas” kuru apakšā ir milzīgas peļķes.

  16. Apsveicu, apsveicu! Patīkami, ka vismaz viens cilvēks, kas pašaizliedzīgi darbojas tautas labā. Pozitīvs piemērs vispārējā cinisma gaisotnē, ka nekas jau nemainīsies utt. Kaut vairāk būtu šādu aktīvu patriotu (nevis tikai karodziņu vicinātāju), tad arī Latvija uzplauks.

    • aldis hofmanis

      paldies. Tad jau redzēs vai un ko ir iespējams mainīt. Un vai pietiks spēka un gudrības:)

  17. Tā, laikam jāsaraksta mani ieteikumi, uz kuriem parasti tās tur operatores atbild kādu no standartfrāzem no sērijas, tuvākajā saules gadsimtā izskatīsim jeb jūsu stulbības mūs neinteresē.
    Reiz bija diezgan aktuāli, tagad retāk, bet princips nemainās. Ļoti agri no rītiem atiet elektrovilcieni uz Jelgavu (5:07), Tukumu (5:51). Uz šiem vilcieniem iespējams nokļūt tikai centrā dzīvojošajiem. Bet, uz Tukuma vilcienu, kas atiet pl.5:51, teorētiski (arī praktiski nenormāli skrienot), var paspēt tuvā Purvciema iedzīvotaji, jo pl.5:24 no Ieriķu ielas uz centru brauc 11.trolejbuss. Tikai ar lielu BET. Trolejbuss pienāk pie Origo, pl.5:47, paliek 4 min, lai no pieturas pārskrietu pāri stacijas laukumam, nopirktu biļeti, uzkāptu uz perona, iekāptu vilcienā. Es paspēju, taču pēc tam labu laiciņu sēžu un cenšos atgūties no maratona. Jaukā operatore atbildēja, ka neies jau te manis dēļ pārkārtot visus trolejbusus. Es tikai par pirmo, nevis visiem. To pārceļot par nieka 5 min ātrāk, pastāvētu iespēja normāli aiziet uz agro vilcienu.
    Protams, šāda ekstra vispār nav pieejama Pļavnieku, Mežciema, Juglas, Teikas utml iedzīvotājiem. Brīvdienās – vispār tikai Taxis. Tagad, kā noprotu, kursē nakts transporti, tiesa nav nemazākās nojausmas, vai tajos ir iespējams iekļūt centra virzienā un kāda veidā ir jāpieprasa to apstāšanās pieturā.
    Nākamais – ļoti noderīga informācija pieturvietās būtu, kur ir tuvākā e-talonu iegādāšanās vieta un tās darba laiki.
    Vēl būtu ļoti pieklājīgi, ka stundās, kad lielākā daļa tirdzniecības vietas ir slēgtas (šeit es domāju arī svētdienas agras pēcpusdienas), pieturvietās, kur biļešu iegādes iespējas ir nelielas vai nemaz, pie vadītāja iegādāties biļeti bez soda (20) procentiem. Šeit iedomīgais teksts no operatorēm, ka par biļešu iegādi jādomā savlaicīgi, kritiku neiztur. Kas lūdzu ir savlaicīgi? Gadījums no reālas dzīves – 5 no rīta, jābrauc uz centru, tālāk uz Tukumu, biļešu automāts pie Minskas nereaģē. Esmu spiests samaksāt 70 sant, 50 vietā? Zvanīju teicu info. tālrunim, tur, paldies, ka informējāt! Atbildēju, man no Jūsu paldies ir robs budžetā. Nesaprotu, kāpēc par neiespēju iegādāties biļetes, sodīts tiek pasažieris?
    Nākamais – ļoti vēlos, lai Rīgas Satiksme pārtrauc zagt manu laiku, stādinot starp pieturvietām transportu un to diezgan ilgi aizturot, vienu vakaru stāvējām teju 10 min. Es jūtos ļoti diskomfortabli, ka mani aiztur kaut kāds kontrolieris uz man nezināmu laiku, ar ideju pieķert mani administratīvā pārkāpuma izdarīšanā. Lai kāpj pieturvietās un brauc līdzi. Nu kaut kā nav sakarīga trolejbusa apturēšana zīmes “APSTĀTIES AIZLIEGTS” darbības zonā.

  18. aizmirsu par info tālruņa darba laiku. Ja piecos no rīta stāvu pieturā, transports neatbrauc, nezinu kāpēc, mans vilciens aizbrauc,nākamais pēc 1,5h, stāvu un blisinu acis un jūtos kā pēdējais muļķis. Es ticeju, ka transports būs, pajautāt, kas noticis un vai gaidīt – nav kam, jo dāmas strādā no pl.8.

Leave a Reply to aldis hofmanis Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>