olimpiskie stāstiņi. vol. 2. Parazītmārketings

Tā kā Olimpiāde tuvojas ar milzu soļiem un pulksteņi ij nedomā stāt, tad padalīšos ar vēl kādu olimpisko stāstiņu. Jau kopš pagājušā gadsimta 80-tajiem gadiem, kad uz vienas mārketinga takas 84. gada olimpiādē saķērās divi foto milži KODAK un FUJI, ik pa laikam gan lielos, gan mazos notikumos un pasākumos vienmēr atrodas kāda kompānija, kas praktizē tā saucamo parazītmārketingu (ambush marketing). Arī šīs spēles nav izņēmums, neskatoties uz VANOC (olimpisko spēļu organizētāju) drakoniskajiem līgumiem un  noteikumiem.  Stāsts pavisam vienkāršs – salīdzinoši maza alusdarītava HOWE SOUND neilgi pirms olimpiskajām spēlēm palaidusi jaunu aliņu – ar trīs bebriem uzzīmētiem uz etiķetes ar attiecīgi zelta, sudraba un bronzas medaļām kaklā. Saskaņā ar olimpiskajiem noteikumiem, tā darīt nevarētu, jo oficiālais sponsors ir lielākā alus darītava Molsons (taisa daudz dažādus dažādas negaršīguma pakāpes dzērienus ar nosaukumu alus). Uz jebkuru pārmetumu mazajai alus darītavai ir atbilde gatava – “mēs gribējām atzīmēt olimpiskās spēles ar jaunu alus šķirni, turklāt bebrs Kanādai vienmēr ir bijis nozīmīgs simbols.” Un piezīmē, ka alus darītava 2007. un 2009. gadā ir saņēmusi visu trīs raudžu medaļas Ziemeļamerikas alus darītāju konkursos. Arī olimpiādes organizētāji plāta rokas – tur viss esot tīrs, nekur nevarot piesieties.
Tas Bebralus patiešām ir garšīgs, nedaudz velk uz tumšo Užavnieku, lai gan pastiprs – 7,5%.

2 Responses to olimpiskie stāstiņi. vol. 2. Parazītmārketings

  1. Aldi, kā tev patīk, ka Radio-Canada nav atļauts translēt Olimpiskās spēles?

  2. aldis hofmanis

    Ups, nezinaju gan. tas jau gandrīz tapat kaa ar pasaules čempi hokejā un tv3 vs LTV.:)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>