nepiedienīgs piedāvājums

Vai 0,75 Ls atlaide mēneša rēķinam divu gadu garumā Jums būtu iemesls piekrist nākamajos 2 gados izdot 800 latus? Vai mārketinga zinātāji un profesionāli pārdevēji prot tev aizrunāt ausis un pārdot dārgāku produktu ar neticami lielas atlaides sajūtu vai arī izklāstot savus mega-super-duper-izdevīgi-lētos piedāvājumus absolūti ignorēt tavas vēlmes? Tieši tā arī notika piektdien, kad izvēlējos publiski salīdzināt mobilo operatoru cenas konkrētam piedāvājumam un aicināju tos uz konkursiņu par izdevīgāko dīlu. Spriediet paši:

  • Katrā ziņā, ir skaidrs, ka reāla konkurence mobilo telekomunikāciju sfērā nepastāv, jo piedāvāto atlaižu apjoms (ap 2%  LMT vai formāli liela atlaide Bitei, bet reāli – lielāks rēķins uz klientu nezināšanas rēķina) ne par ko labu neliecina.
  • Komunikācijā ar operatoriem uzsvēru, ka vēlos maksāt līdz 15 Ls mēnesī, neviens pat nemēģināja tuvoties šim ciparam.
  • Tāpat uzsvēru, ka nevēlos izdot ap 200 Ls telefona iegādei, arī šo mesedžu cilvēki bija palaiduši gar ausīm.
  • Vislielākais izbrīns man ir par LMT – klients esmu tuvu pie 10 gadus, domāju, ka samaksājis rēķinos esmu vienu puslīdz jēdzīgu dzīvokli, bet, godīgi sakot, pretīmnākšanu nejūtu nekādu. Kaut vai padomājot no biznesa viedokļa – sarunas un internets LMT iznāk aptuveni 100 Ls dārgāk kā abiem konkurentiem, tomēr kaut ko pasākt, lai klientu noturētu – nē, tas taču ir nepiedienīgi… Es tomēr mēģinātu piesiet klientu uz nākamajiem 2 gadiem, lai savāktu kaut vai tos pašus 15 Ls…
  • Par Bites smalko uzmetienu vispār nerunāšu, lai jau Kaspars apaug ar Labākā pārdevēja ordeņiem un lepojas ar kārtējo apčakarēto klientu – ir jābūt vismaz Ostapa mazdēlam, lai rēķina pieaugumu piedāvātu kā atlaidi:)
  • TELE 2 augstprātīgā mēs-tik-un-tā-esam-lētākie-attieksme komplektā ar ļoti, ļoti negatīvo pieredzi labu laiku iepriekš, automātiski subjektīvi noliek šo kompāniju rezervistos.
  • Principā, liekas, ka izdevīgāk ir atteikties no mobilā telefona lietošanas vispār, tikai tad pie šādas ekstras biku ir jāpiestrādā, bet tā jau bija viena no manām dzimšanas dienas apņemšanām.

Tātad – šobrīd izsaku piedāvājumu LMT un Bitei: ja kāda kompānija ir gatava vienoties par ĪSTA Mazcenas (subsidētā) telefona līgumu, tad esmu gatavs joprojām teikt, ka mīļākā krāsa ir oranžā, bet varu arī, ka zaļa (kas arī nebūs melots :) )

7 Responses to nepiedienīgs piedāvājums

  1. Nu nav privātpersonām vairs latvijā nekādu mazcenas telefonu, ir tikai nomaksas telefoni. Aizmirsti :) Paņem kredītkarti, nopērc telefonu, un paņem lētako tarifu plānu kur patīk. Kopsummā izdevīgāk.

  2. Ja telefons kalpo kā telefons, tad pilnīgi vienalga kāds operators/tarifs. Protams izdevīgāk, ja draugi ir pie tā paša operatora.

  3. Sveiks, Aldi! Atvainojamies, ja radījām priekšstatu, ka priekšlikums ir negrozāms – to sagatavojot ņēmām vērā Tavas norādītās prasības. Aprunājoties varam piemeklēt Tev izdevigāko arī citās kombinācijās.
    Piemēram, Bite Parunāsim Tev nebūtu izdevīgi – mazs sarunu daudzums Bites tīklā. Variants 9(300 minūtes uz visiem tīkliem) – 9Ls ļautu ietaupīt, taču būtu jāsamazina sarunu apjoms.
    Iespējas ir daudz un dažādas un tarifu plānu pie mums Tu vari 1x mēnesī bezmaksas mainīt. Tāpat arī var mainīt pieslēgto datu pakalpojumu – uz mazāku/lielāku/atslēgt pavisam.

  4. Pingback: apklusiniet taču to idiotu! | hofmaņa pasakas

  5. ha, kad es @mansLMT aizrādīju uz to, ka vairums viņējo nevienā acī nav mazcenas mobīlie, atbilde nesekoja. klients es viņiem no kāda 97. gada un vēl pie tam VIP..

  6. Kas par sviestu?
    Ja gribi 15 Ls rēķinu, ņem LMT Mūsējos. 4 Ls mēnesī un 1000 minūtes LMT tīklā.
    Ja nevajag 2 GB, ņem Internets telefonā 3, nevis 5.

    Mazcenas mobilais ir labs veids, kā iegādāties telefonu, ja nav liekas naudas. Vari nesmērēt līzinga papīrus un nemaksāt procentus. Normāla atlaide sanāk tikai dārgā gala modeļiem, piemēram, tam pašam iPhone (385 Ls).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>