nabaga Bemhems

Nabaga Bemhems. Visi tagad saklupuši krāgā. Viņš jau ne pie kā nav vainīgs. Ne viņam tramvaja iekāpšanas platformas jāpasūta, nedz šoferi uz dzērumu jākontrolē. Viņš jau ir tikai menedžeris. Augstākā līmeņa. Un tagad tieši viņam, bļ…,  nezkāpēc Ušakovam jātaisnojas par kaut kādu savu darbinieku neizdarībām vai noziedzīgām rīcībām. Tur pat Zaķis vairs neko nevar izvilkt… Nu patiešām – nepateicīga gan tā Rīgas publika. Paskatieties taču uz sabiedrisko transportu citās pilsētās vai par citās kaimiņvalstīs, kuras 90- to gadu sākumā bija līdzīgā izejas situācijā – nedz Tallinā, nedz Viļņā nav tik gara tramvaja, nedz arī tik dārgas elektronisko biļešu sistēmas. Un, lūk, nepateicīgie rīdzinieki, neprot novērtēt Bemhema pūles to labā un nepērk biļetes*. Tādēļ uzņēmums cieš milzu zaudējumus, nevar atļauties maksāt šoferiem pieklājīgas algas, tie savukārt no bēdām, ka nevar pabarot bērnus, nodzeras un brauc grāvjos. Pie visa vainīgi nepateicīgie rīdzinieki.

*Salīdzinājumam – minimālā alga (stundā) un viena brauciena biļetes cena:

- valūta lati, visas citas valūtas konvertētas pēc mana valūtu kursa widgeta dotajiem kursiem.
-visur ir ņemta lētākā iespējamā standarta biļetes  cena. Kur darbojas viedbiļetes – viedbiļetes cena.
-minimālās algas avots: Wiki

9 Responses to nabaga Bemhems

  1. Hofmani, ja tu nezināji – Bemhens nenosaka biļešu cenas. Tās nosaka Rīgas Dome . Nu tieši tāpat kā Bemhens nestaigā apkārt ar alkohola testeri un nepārbauda šoferus.

    Un par mazajām algām pašam smiekli nenāk? Paskaties Neo tabulas cik saņēma šoferi pirms pāris gadiem un tagad, un salīdzini ar to ko gribēja tauta pirms pāris gadiem. Es atgādināšu – tauta gribēja (un grib joprojām) lai samazina algas tiem kas saņem daudz…

    Šis ir priekšvēlēšanu laiks un tagad visi sev sitīs laukā politisko kapitālu pirms vēlēšanām. Atceries to pirms sākt ironizēt.

  2. latweets – tas jau nekas, ka amerikā mercedes benz šefus saņēma par kukuļdošanu un tagad droši vien visa rīgas satiksme dreb, jo kā zināms kādas markas autobusi ir rīgas satiksmei ? + e talonus varēja ieviest daudz gudrāk, paņēma pa draugam, sanāca dārgāk, bet protams, draugam labāk… es domāju, ka cenas tiešām ir neadekvātas un izvēlos labāk braukt ar riteni un nemaksāt ne santīmu rīgas satiksmei. un ja Tevi latweeti apmierina rīgas satiksmes darbība, man Tevis ir žeļ….

  3. Man kaut kā liekas, ka tam maisam gals nu ir vaļā un RS nedienas tik drīz nebeigsies, jo ko tad šodien atkal var lasīt ziņās…? Kontrolieris pašaudījies gaisā, jo bezbiļetnieki metuši šim ar akmeņiem.
    Nezinu, kas mums valstī tā par tradīciju – lai arī kādas nekārtības nenotiktu, vadības galva nekad neatkāpjas no sava amata un turpina spītīgi turētoies. Kā zināms, zivs taču pūst no galvas…

  4. Kārli, a kā būtu pamatot? Piemēram: etalonu ieviesa pa draugam un dārgāk. Kā būtu šo pamatot – kas kuram bija draugs un par cik dārgāk ieviesa?

    Ko nozīmē neadekvātas cenas? Kura cena ir neadekvāta? Brauciena cena vai sistēmas cena? Brauciena cenu nosaka nevis RS, bet Rīgas Dome (kuru mēs visi ievēlējām pērngad, tb nu nekādi nevar vairs par viņie pateikt, ka viņi treknajos gados dzīvo vai ko citu) Ja tu domā etalona sistēmas cenu, tad lūdzu – kārtis galdā: cik maksā ieviest šo sistēmu Rīgā un cik Amsterdamā. No skata Amsterdamas karšu lasītāji bija tādi paši kā šeit.

    :-)

    p.s jā, mani RS kā pasažieri apmierina, man patīk jaunie autobusi un trolejusi, tajos ir patīkami braukt. Ja kādam nepatīk jaunie autobusi viņš drīkst emigrēt uz Varšavu, tur joprojām brauc vecie ikarusi. Un man arī patīk jaunā etalona sistēma, jo papīra biļets un konduktori principā bija murgs 21. gadsimtā.

    p.p.s ja nesaprati – man nepatīk beznosacījuma kliegšana. To var atļauties zīdainis, kas nemāk neko pateikt, viņš savas sajūtas izrāda kliedzot. Pieaudzis cilvēks, ja viņš ir neapmierināts ar biļešu cenu var paanalizet kāpēc tā ir tieši tāda. Un pacēla biļešu cenas ne jau tāpēc, ka Bemhenam pietrūka naudas, pacēla tāpēc, ka ministru kabinets atcēla RS dotāciju. Un šī nauda kaut kur bija jāatrod.

    p.p.p.s nē, ne es, ne mani radi, ne draugi nestrādā RS :-)

  5. Nedomaju, ka latweets taisniba. Gan jau ar Rigas Satiksmes tarifiem iet tapat kaa ar Lattelekom tarifiem- Rigas satiksme ludz Rigas Domi apstiprinaat augstakus tarifus un shie ari labpraaat apstiprina. Ne jau Rigas Dome uzmacas Rigas satiksmei- sak, gribam jums lielaku pelnju nodroshinaat.

    Un tas ka Bemhens nestaigaa ar alkohola testetaju- tas vispar ir mulkibas. Pastav tada lieta ka politiskaa atbildiba. Vai nu Bemhens neieviesa testeshanas proceduru, vai nerikojaas pietiekoshi skarbi pret piekertajiem shoferishiem, jebkuraa gadijumaa, vinsh ir atbildigs.

  6. Latweets: Lai rīdzinieki izvēlētos braukt ar sabiedrisko autobusi, vēl ir jārada uzticība apkalpojošajam personālam (vadītājiem, kontrolieriem utt.). Pašreizējās aktivitātes no PR viedokļa ir galīgi garām. Piekauj “zaķi” un publiski paziņo, ka tā vajag. Kontrolieris šaudās ar pistoli un paziņo, ka viņam ir tiesības to darīt, jo viņa dzīvība ir briesmās. Es saprotu, ka ir “zaķi” un pret viņiem ir jācīnās, bet vairums normālu braucēju, kas pat nepieļauj domu par braukšanu bez biļetes, jūtas ļoti traucēti un pēc iespējas izvēlas citus pārvietošanās līdzekļus. Uz vienu ar šādiem līdzekļiem noķertu bezbiļetnieku RS zaudē desmit cilvēkus, kas vienmēr būtu pirkuši biļeti. Un šoreiz jau tā ir paša vadītāja bezdarbība. Ja es būtu RS šefs es uz vietas būtu atlaidis kontrolierus, kas atļaujas palaist rokas, bet par šaudīšanos jau ierosinātu krimināllietu. Piekautajam zaķim izmaksātu kompensāciju un iedotu bezmaksas talonu visam gadam utt.

  7. Karina, vai tu domā, ka RS iesniedzot tarifu projektu noliek priekšā vienu ciparu un pasaka mēs gribam lai brauciens maksā 1 latu un RD draudzīgi nobalso par, jo ko gan neizdarīsi Leona labā?

    Kā es nojaušu, RS domē iesniedz budžetu – ieņēmumi, izdevumi, alga, investīcijas un galā stāv viena brauciena tarifs, kas spēj nodrošināt šī budžeta izpildi. Un gada beigās ikviens taču var paņemt RS peļņas zaudējumu aprēķinu un pārrēķināt vai viņi ir iztērējuši naudu nelietderīgi vai nē.

    p.s un tagad nevajag man stāstīt par lielajām algām :) Tās saņēma/saņem RS padome, ko, ak vai, ieceļ tā pati Rīgas Dome. Šīs algas nenosaka Rīgas Satiksme, bet Rīgas Dome.

  8. Info: autobusa biļetes cena no Berlīnes Tegel lidostas līdz Berlīnes stacijai – 2.10 Eiro (mums pie šofera Ls 70=1 eiro). Pārējais ir demagoģija. Var atrast simtiem pilsētu, kur ?Satiksme ir vēl/daudz neciešamāka. Es domāju, ja mēs kaut ko gribam mainīt, tad tas jāsaka jebkādā veidā tiešajam adresātam, nevis blogos “jārej” vienam uz otru.
    P.S. Blogos nolikt RS, RD utt. arī nav nekādas jēgas, arī tas izskatās pēc populisma. ;)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>