ģimenes restorāna specifika

letsea4

Ir interesanti un jautri strādāt ģimenes restorānā, kurš pie tam ir grieķu. Īpašnieks – grieķis Mr. Gus, īstajā vārdā Konstantinas Tsogas, atbraucis uz Kanādu 18 gadu vecumāun pirms 31 gada atvēris šo iestādījumu Bay Moorings, viņa sieva, tjipa menedžere, bet parasti viņas loma aprobežojas ar alkohola un alus atvešanu no liqeur store un dažreiz histērisku jaukšanos viesmīļu darbā. Tad virtuves menedžeris un visu izrīkotājs – bosa brālis Stīvs un viņa sieva Helen, kura ir floor manager un kura patiešām vismaz biku kaut ko dara kā menedžere.
Tā kā manas maiņās sākas ap vieniem vai trijiem atkarībā no tā vai darba diena vai brīvdiena, tad no rītiem bārmenis ir Mr. Gus. Viņš visu laiku mani māca un runā par profesionalitāti, par to , ka ledusskapjiem jābūt pilniem, visu laiku jāpapildina krājumi no noliktavām, ka bārs jātur tīrs, bet kad es ierodos darbā, tad aptuveni pusstunda paiet, kamēr es nokopju viņa rīta veikumu. Bārs ir kā kaujas lauks – pudeles pamestas kur nu pagadās, visur mētājas lupatas, ar ko tītrīts bārs, parasti ir atvērtas un aizsāktas vismaz 3 viena veida vīna pudeles  un par restocking nemaz nav ko sapņot…
Tad vēl abiem īpašniekiem piemīt  tendence jaukties viesmīļu darbā  – pieņemt pasūtījumus, bez rindas dzērienus saviem klientiem pasūtīt man un tādējādi ieviest diezgan lielu putru visā sistēmā. Un kā pasūtīt – ar skaļu un pavēlošu bezierunu izsaucienu – tā ka  pirmajā brīdi biku pat jāsaraujas, jo ir sajūta , ka kaut kas nav kārtībā :) .
Virtuvē notiek pilnīgs bardaks. Protams, nekāda menedžmenta.  Nekādas plānošanas. Par krājumu papildināšanu tiek domāts tikai tad, ja kaut kas sāk aptrūkties. Jaunie pavāri, protams kurn par  šādu sistēmu un, cik zinu, tiek gatavots plāns kā uzlabot virtuves loģistiku. Bet tad ir jāatlaiž vai jāpazemina pilnvaras Stīvam. Vai grieķis brālis ies pret brāli? Hmmm…
Ir jau arī labas lietas – ja īpašniekam ir labs garstāvoklis visiem darbiniekiem tiek uzsauktas pusdienas. Arī visa veida sulas, kafijas  un colas tipa dzērieni ir pieejami visiem darbiniekiem neierobežotā daudzumā.
Strādāt šeit ir viegli – sajūta tik tiešām ir kā lielā ģimenē, kur dažreiz visi dara visu , bet tik un tā nekas neiet uz priekšu. Taču vismaz, kas attiecās uz bāru, tad to esmu vismaz puslīdz savedis kārtībā un viesmīles man bieži saka, ka viņām ir daudz vieglāk strādāt. Prieks pakalpot.

6 Responses to ģimenes restorāna specifika

  1. Nu luuk, buusi sasmeelies daudz jo daudz informaacijas un pieredzes un tad mees brauksim uz Kanaadu ciemos uz Hofmann Restaurant n Bar :))

  2. es zinu, kura viesmīle Tevi “mīl” visvairāk :D

  3. Jā. Man tas arī patiktu. “Hofmann Music and food. Drink wine, feel fine.”

  4. aldis hofmanis

    Eva, sitais man patiik. Rezerveeju:)

  5. Interesants un viegli lasāms blogs :)

  6. Malacis! :)

    neesmu plānojis nekur doties, bet mazliet pat sagribas reizēm doties šādā izaicinājumā! Mājās izaicinājumu gan arī pietiek, bet tie jau tādi garlaicīgāki!

    Turies!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>