Radoši pret politisko reklāmu
Pēdējās partijas ideju popularizēšanai mēs organizējam atvērto komunikāciju kampaņu. Tās materiālu veidošanā aicinām iesaistīties ikvienu, kam ir luste.
Tev nav jābūt slavenam reklāmas guru vai kaut kādam PR ģēnijam, par kura kārtējo “blāblā” raksta prese. Mēs esam pārliecināti, ka Tev sanāks daudz iedarbīgāk.
Video, audio, foto, teksts – ja Tu kaut nedaudz gribi ar šīm lietām darboties, viens pats vai kopā ar draugiem, izlasi šo radošo brīfu.
Izpēti arī www.pedejapartija.lv
Pārskrien pāri tam, kas rakstīts www.draugiem.lv/pedejapartija
Iesāc diskusiju iekš www.draugiem.lv/group/95671/
Seko mums @pedejapartija iekš www.twitter.com un www.facebook.com/pedejapartija
Padomā.
Iedzer tēju.
Padomā.
Ļauj informācijai nosēsties un tad – cibric – kaut ar telefona kameru un mikrofonu radoši izveido Pēdējās partijas komunikācijas materiālu/-s un iesūti tos (vai linku) mums uz pedejapartija@gmail.com
Kas tas būs? Īsfilma? Dziesma? Dzejolis? Fotogrāfija? Gobelēns? Performance? Excel fails?
Inspirācijai skatīt, piemēram:
šo,
šo,
šo,
vai šo.
Labākos no iesūtītajiem materiāliem mēs ievietosim bezmaksas raidlaikos, ko valsts piešķir Latvijas Televīzijā un Latvijas Radio. Bet visus materiālus ieliksim populārākajās sociālo tīklu lapās internetā un www.pedejapartija.lv – visur, kur to var izdarīt pa velti.
Ja Tev sanāk uzfilmēt vai ierakstīt arī kādu kuriozu un/vai “blā-blā”, kurā piedalas “īstās” politiskās partijas – kaut kur tiekoties ar vēlētājiem vai tml. – droši sūti to mums. Mēs zināsim, ko ar to darīt
Kas vēl? Lūdzu ievēro autortiesības. Ja Tu vēlies izmantot arī citu autoru darbus (mūzika, teksts, attēli…), iepriekš saņem viņu rakstisku piekrišanu. Citādi mums visiem var sanākt ziepes.
Radošais brīfs
Situācija
Latvijā ir ļoti daudz partiju. 13 no tām piedalās šajās Saeimas vēlēšanās.
Vieni un tie paši politiķi jau teju divas dekādes atkal un atkal cenšas iekļūt Saeimā.
Atkal ēterā dominē “blāblā”.
Visi ir gatavi veidot koalīciju ar visiem, lai tikai saglabātu krēslus un privilēģijas, pie kurām ir pierasts.
Tomēr šīs vēlēšanas raksturo milzīga sabiedrības skepse.
Socioloģiskās aptaujas uzrāda, ka faktiski ap 70% Latvijas iedzīvotāju nav stingras pārliecības, par kuru partiju balsot.
Apzināti vai neapzināti sabiedrība alkst pēc pārmaiņām politikā.
Politikā ir nobriedusi paaudžu maiņa.
Visi gaida “antiblāblā”.
Citas partijas, kurām ir zināmas cerības pārvarēt 5% barjeru:
“Saskaņas Centrs”
Nekad nav bijusi pozīcijā, bet nekad nav laidusi garām treknu iespēju sadarboties ar pozīciju. Senāk baumoja, ka to finansiāli atbalsta bijušie Parex bankas akcionāri un Ventspils naftas tranzita bizness.
“Vienotība”
Zem sava jumta sapulcējusi ideoloģiski atšķirīgas partijas, jo tām škiet, ka tas ir drošākais veids, kā iekļūt nākamajā Saeimā, valdībā, paradīzē. Bet pēc tam jau redzēs. No Zvaigžņu karu perspektīvas raugoties, viņi sevi identificē ar “gaišajiem spēkiem”. “Vienotība” īpaši izceļas ar humora izjūtu… Ha, ha.
“Zaļo un Zemnieku savienība”
Aivara Lemberga “zelta ola”. Pelēki, klusi, bez liekām kustībām viņi jau gadiem pārstāv Lemberga intereses. Tai skaitā arī valdībā, kuru vada “Vienotība”. Par to, ko viņi ir izdarījuši izglītības un zinātnes jomā, viņiem nevajadzētu iekļūt nākamajā Saeimā.
“TB/LNNK/VL
Diez vai pārvarēs 5% barjeru. Nav aktuāli 21. gs.
“Par Labu Latviju”
Šo vēlēšanu kuriozs, jo konceptuālai “muļķu partijai”, kam nav programmas, ir vislielākais priekšvēlēšanu budžets, kuru tā apgūst, pērkot medijus – burtiskā nozīmē. Tomēr reitingi liecina, ka sabiedrība šo “blāblā” vērtē zemu un PLL nepārvarēs 5% barjeru.
Mūsu auditorija
Cilvēki, kas negrib balsot par politiķiem, kas dominējuši 19 gadus.
Domājoši cilvēki, kuri nebaidās no pārmaiņām.
Cilvēki, kuriem derdzas “blāblā”.
Latvieši un krievi, sievietes un vīrieši Latvijā un citās valstīs, kur pašreiz atraduši darbu.
Aktīvi interneta lietotāji.
Arī jaunieši, kas vēl nav vēlētāju vecumā, un bērni.
Mūsu plusi
Mums ir daudz “antiblāblā”.
Paradoksāla domāšana. Radošums. Drosme. Izglītība.
Mūsu mīnusi
Pagaidām neliela atpazīstamība.
Mūsu vērtības
“Antiblāblā”.
Cilvēka brīvības, radošums un spriestspēja.
Drosme un atbildība domāt un rīkoties “ārpus kastes”.
(Plašāk par to mūsu Loģiski politiskajā traktātā un 4000 zīmju programmā www.pedejapartija.lv.)
Mūsu vēstījums
Pēdējā partija ir saprāta alternatīva politiskai konjunktūrai.
Mūsu kampaņas tonis un stils
Materiāliem ir jāprovocē diskusijas un maksimāls daudzums “antiblāblā”.
Antiglamūrs.
Laiks
2010. gada augusts – septembris.
Mediji, budžets un komunikācijas formas
Mums nav budžeta.
Mums nav iespējas iekļūt masu medijos, izņemot valsts piešķirtos bezmaksas raidlaikus un individuālos blogus sabiedriskajos medijos.
Bet mums ir griba runāt vienam ar otru, mums ir sociālie tīkli, internets un radoša brīvība.
Lai “antiblāblā” ir ar mums!
Briefs reali pec bla bla izklausas, seriously, argumentu/faktu nav