airBaltic, ku – kū, jūs dzīvi?

Mums ar kursabiedriem ir tradīcija. Katru gadu rudenī vai pavasarī mēs dodamies kopīgos ceļojumos. Tā kā airBaltic pagājušā gada nogalē izsludināja interesantu iepriekšpārdošanas akciju, tad mēs, kādi 10 cilvēki nolēmām aizlaist līdz Erevānai, nedaudz eksotikas pasmelties. Pēc 3 dienām biļetes rezervētas, paši priecīgi, kaut arī lidojums tikai pēc 10 mēnešiem, šogad oktobrī. Kaut kad uz jūlija beigām tika atliktas vīzu kārtošanas formalitātes, bet par ceļojuma gaitu bijām vienojušies izštukot kaut kad septembrī. Tā nu ar šo patīkamo apziņu, ka oktobrī gaida ceļojums uz , manuprāt, ļoti interesantu vietu, dzīvojām, kad kā zibens no skaidrām debesīm (nu labi, apmākušām, jo mākoņi ap airBaltic sāka vilkties pavasarī) nāca sekojoša ziņa:

Apsēdos. Padomāju. Vienpersoniski izlēmu, ka kursabiedru braucienam ir jānotiek, tādēļ izmantoju visas nedaudzās iespējas, ko sniedza airBaltic mājas lapa komunikācijai ar viņiem, lai pavēstītu, ka nevēlamies naudu, bet gan citu galamērķi tajā pašā reģionā, aptuveni tajos pašos laikos. Pat saņēmu autoatbildi, ka sūtījums ir saņemts, bet ka varētu nākties nedaudz ilgāk pagaidīt atbildi. Ok, nodomāju, tas ir epasts, nu nebūs atbilde 2 dienās, pagaidīšu kādu nedēļu vai 10 dienas.
Naivais.  šobrīd ir pagājušas jau 18 dienas, bet atbildes nav. AirBaltic – ku kū, jūs dzīvi? :)

10 Responses to airBaltic, ku – kū, jūs dzīvi?

  1. Da beidz…viņiem pat, lai apstiprinātu e-pastu, ka atsakos no BalticMiles e-pastiem vajadzīga nedēļa. Nu tā, katram gadījumam.

  2. No bankrotējoša uzņēmuma atbildi gaidi? Nesmīdini tautu :D

  3. Tas tikai mīts par bankrotu. Dažu nepelnošu reisu slēgšana ir normāla parādība. Ir skaidrs, ka AirBaltic ir vajadzīgas investīcijas, bet visa politika ap to ir ļoti traucējoša. Un protams, klientu serviss AirBaltic ir pat zemāks nekā Ryanair.

    • Es tak zinu un to visu saprotu, ka tās ir tikai buļļa kakas, taču fakts kā tāds :)

      • Jā, žurnālistu izplatītā dezinformācija strādā labi :D Audits taču konstatēja, ka zaudējumi ir ziemas periodā, bet vasarā ir peļņa. Zaudējumi jau droši vien ir tāpēc, ka ir visādi neperspektīvie reisi uz Armēniju utt. Pie pareizas vadības uzņēmums var strādāt vai attīstīties, savukārt politiskās spēlītes to var nogremdēt.

        Lietuviešu FlyLAL bija laba aviokompānija ar dauz labāku servisu, bet ņēma un nobankrotēja.

        • aldis hofmanis

          Esmu vienu reizi lidojis ar Lietuvas aviolīnijām (kas vēlak tika privatizētas un nosauktas par FlyLAL), pēc tam nosolījos – NEKAD, NEKAD vairs ar šo kompāniju. Esmu lidojis diezgan daudz, bet šī bija vienīgā reize, kad man bija bail. Ne tikai paceļoties vai nolaižoties, bet gan visu lidojuma laiku. Un ne man vienīgajam, viens mans draugs pēc šī lidojuma vispār lidoja tikai pilnīgā pālī un tikai tad, ja nevarēja ceļot ar vilcienu vai autobusu.

        • aldis hofmanis

          Un par žurnālistu informāciju, dezinformāciju, faktu pārbaudīšanu un PR ietekmi top atsevišķs ieraksts. Cerams, ka driznaks. :)

  4. Mans vīrs, kurš ir saistīts ar epastu atbildēšanu AriBaltic teica, ka vidējais laiks, kādā viņi atbild uz šāda veida epastiem, ir 3-5 dienas. 18 dienas nozīmē, ka Jums vajadzētu vismaz piezvanīt un nočekot, kas notiek, jo šī nav normāla situācija.
    Man nepatīk Fliks un tādā garā, bet besī arī, cik ļoti tautieši var gānīties par AB.

    • Man atkal ir otrādi. Fliks varbūt nav īsti godīgs pret Latvijas valsti, bet kā uzņēmējam viņam ir īstās īpašības. Bet ar vietējiem AirBaltic darbiniekiem man pat runāt negribas, jo viņi vienkārši neprot komunicēt ar cilvēkiem.

    • Piezvanit pa MAKSAS telefonu(citu airbaltic nedod) lai 20 min sēdētu uz līnijas skaitītājam tikšķot gaidot atbildi, kāpēc neatbild uz epastu. Spoža ideja!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>